Politica de confidențialitate





Politica de confidențialitate se referă la serviciile puse la dispoziția dumneavoastră de Primăria Sectorului 5 București în cadrul platformei online “PARCĂRI ONLINE”, ce se găsește pe site-ul Primăriei Sectorului 5, la adresa de web https://parcari.sector5.ro.

Primăria Sectorului 5, ca operator de date cu caracter personal este preocupată în mod constant de asigurarea unei protecții ridicate a persoanelor cu privire la prelucrările de date cu caracter personal pe care le efectuează și, implicit cu respectarea dispozițiilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) și a Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a RGPD.
Confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor dumneavoastră personale sunt factori importanți de care ținem seama în cadrul relațiilor cu toate părțile interesate. De asemenea, datele dvs. sunt prelucrate în mod legal, echitabil şi transparent, intr-un mod adecvat, relevant şi limitat la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care operăm prelucrările. Scopul nostru este de a preveni accesul neautorizat, de a menține acuratețea datelor, de a asigura utilizarea adecvată a datelor și de a proteja datele împotriva pierderii confidentilității, ștergerii, utilizării greșite sau modificării informațiilor aflate sub controlul Primariei Sectorului 5.
Definiții
Aceste definiții au rolul de a vă ajuta să înțelegeți politică noastră. Când spunem:
Prelucrarea datelor
Prelucrăm doar datele necesare pentru a furniza servicii pentru contribuabili/cetățeni/petenți și activități suport specifice administrației publice.
Datele dvs. personale introduse în aplicație sunt stocate și securizate
În vederea furnizării de servicii pentru alocarea unui loc de parcare de reședință sau actualizarea datelor din contractul existent utilizăm platforma online ca instrument electronic modern și actual, pentru înregistrarea solicitărilor. Fiecare persoană va putea depune o solicitare online după ce își va valida identitatea cu un număr de telefon sau o adresă de e-mail valabila.
Validarea solicitărilor înregistrate se face de către experții implicați în această activitate, pe baza criteriilor stabilite in Regulamentul privind atribuirea unui loc de parcăre și pe baza procedurilor interne de lucru. Pentru a putea utiliza serviciile plaformei „Parcări online”, este necesar sa accesați adresa web https://parcari.sector5.ro
Această politică explică ce informații stocăm și cu ce scop, atunci când utilizați site-ul, “PARCĂRI ONLINE” și serviciile noastre. De asemenea, explică modalitățile în care utilizăm datele dvs. și cum protejăm datele personale. Ce date colectam și de ce: Respectăm dispozițiile legale privitoare la protecția datelor cu caracter personal și punem în aplicare măsuri tehnice și organizatorice de protejare ale tuturor operațiunilor privitoare în mod direct sau indirect la datele cu caracter personal, care previn prelucrările neautorizate sau ilegale, precum și pierderile sau distrugerile accidentale sau ilegale.
Pentru înaintarea unei solicitări pe platforma „PARCĂRI ONLINE” (https://parcari.sector5.ro), prelucrăm următoarele date cu caracter personal:
Scopurile prelucrarii:
Durata de stocare a datelor:
Stocăm datele cu caracter personal necesare furnizării serviciilor publice, conform obiectului de activitate, pentru a păstra legătura cu dvs. și pentru a ne conforma obligațiilor legale aplicabile.
Stocăm datele dumneavoastra cu caracter personal doar pe perioada de timp necesară pentru atingerea scopurilor de prelucrare expuse mai sus, cu respectarea în același timp a cerințelor legale în vigoare și a interesului de protejare a drepturilor persoanelor vizate.
Durata de păstrare – pe intreaga perioada de valabilitate a contractului pentru atribuirea unui loc de parcare și încă 10 ani după aceasta data, conform nomenclatorului arhivistiv al instituției.
Drepturile dumneavostră:
Beneficiați de o serie de drepturi, după cum sunt explicate mai jos, cu privire la datele pe care ni le furnizați:
Drepturile de mai sus pot fi exercitate în orice moment.
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată transmisă prin utilizarea serviciilor poștale sau personal la registratura Primăriei Sectorului 5 situată în str. Fabrica de Chibrituri, nr 9-11, sector 5, Bucuresti și/sau prin utilizarea serviciilor de poștă electronică la adresele de e-mail: primarie@sector5.ro , protectiadatelor@sector5.ro .
Totodată, aveţi posibilitatea de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu sediul în București, b-dul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, adresa e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
Ce se întâmplă în cazul în care actualizăm prezenta politică privind protecția datelor personale?
S-ar putea să fie nevoie să actualizăm această politică. Actualizările vor fi publicate pe https://parcari.sector5.ro.
Continuarea utilizării de către dvs. a serviciilor publice oferite de Primăria Sectorului 5 după data intrării în vigoare a acestor actualizări constituie acceptarea de către dvs. a acestor modificări.
Pentru a vă ușura efortul de examinare, vom publica versiunea și data de intrare în vigoare în partea inferioara a documentului.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să vizionați politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal postată pe site-ul Primăriei Sectorului 5, adresă web: https://sector5.ro , rubrica “UTILE – Centrul de confidentialitate – Prelucrarea datelor cu caracter personal” sau accesând link-ul: https://sector5.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/ .